Det finns dom som säger att livet är för svårt. Att det är svårt att hitta en hand och en själ som håller i dig och förstår.

Det kanske är dags för en uppdatering som innehåller lite ord.
Ord som handlar om livet.

Jag försöker mest överleva den sista tiden i skolan, vilket går både bra och dåligt.
Jag försöker och försöker fixa godkänt i matte b, vilket inte är det lättaste.
När jag inte druknar i rapporter om satanism, fattgidom och tyska politiker,
då försöker jag vara med mina vänner och andas. Jag drömmer mig även
ofta bort. Det är drömmar som handlar om små söta hundar, solsken och
en annan stad. Drömmarna innehåller mycket sommar. Jag vill upptäcka
nya vyer, innan fanns inte hoppet här om det, men nu har det kommit tillbaka.
Det tackar vi mina vänner för.

Jag vill även dela med mig av min spellista till er. Det är en spellista med
de låtarna jag tycker är bäst just nu. Listan förnyas lite titt som tätt.
Låtar försvinner och det kommer nya. Ta en titt i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0