Du stod givakt med din ryggrad och tog fyrahundra slag.




Barnens dag pågår för fullt i vår stad. Jag var där idag för att hjälpa till att ta hand om
barn, hundar och sådant när min syster och Terese skulle sälja saker på loppisen.
Jag besökte även Kupolen och blev ett par kängor rikare, fint. 

Fick även bevittna en misshandel, vilket absolut inte var lika fint.
Mänskligheten skrämde mig ännu en gång. Att en park full med människor
bara står och tittar på hur en man slår ner en annan utan agera är för mig obegripligt. 
Mer civilkurage behövs! 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

alltså ni passar så bra ihop Molly och du. Ni är liksom lika på något vis med det svarta håret/öronen. Så söta. Tack för all hjälp idag. Kram

2010-08-21 @ 19:26:17
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: Sandra

du är så himla fin, vet du det?



och den funkar tror jag. dock är filmen slut.

2010-08-21 @ 20:52:50
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0