Festival 2010

Som de flesta av er vet besökte jag både Arvika och Peace and love.
Fotograferingen från min sida uteblev mer eller mindre på båda festivalerna,
men jag har kommit över några bilder från festligheterna. 

Peace and Love såg ut lite såhär:







Vi fjantade runt i lägenheter i vår hemstad, det var väldigt mycket spring fram och
tillbaka (läs: FÖR MYCKET). Vi hade balkonghäng och dansade till musik som ingen
av oss gillade, bland annat Mika. Vi lyssnade på otippade konserter och missade vissa
saker vi hellre hade velat sett. Becca försökte vara lika cool som mig och bita sig i tån.
Hon misslyckades. Mitt partytrick ju.

Arvika såg mest ut såhär:




Arvika var sol och regn omvartannat, fina grannar och mest häng under vårt parasoll.
Jag lärde mig att det gick att leva utan en riktig dusch en vecka och att bajamajor är
och förbli djävulenspåfund.Det var underbart skönt att få riva tältet sista dagen för att
bege sig hem till sin säng och dusch. Det var lite vemodigt att komma hem och idag skulle
jag ljuga om jag sa att jag inte saknade veckan i "skogen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0