Radio nowhere

Idag fick jag världens mest otippade telefonsamtal. Radio Dalarna ringde mig
och tyckte att jag skulle medverka i ett radioprogram tillsammans med
en från miljöpartiet och en från centerpartiet, för att diskutera miljöpolitk.
Thanks but no thanks.

Jag överväger att skita i att börja plugga en kurs i höst just för att den börjar
med ordet retorik. Jag tycker inte om att prata för människor och framförallt
inte i radion. Jag hade ont i magen 3 veckor innan jag skulle hålla ett tal inför
vår klass. Jag och radio = ingen bra kombo.

Miljöpolitik är mycket viktigt mina vänner, men den här gången tog fegheten
vid. Hon sa dock att hon skulle återkomma en annan gång. Kan ju hoppas
att jag tagit modet till fånga och börjat plugga reotrik då och blivit världens
bästa talare, typ.

Bättre lycka nästa gång eller någonting sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0