Säg inget till dom andra; men jag har länge önskat att jag var en annan.

Mina senaste dagar har mest varit såhär:




I helgen var vi i vår stuga och sötnosarna till systrar kom för att hälsa på oss. Vädret
var inte vår bästa vän, så vi höll oss mest inomhus, förutom när Molly ville ut för att
kissa.

Och ja, efter stugan har jag mest hängt i vår soffa med den här krabaten. Känner mig
lite som en barnvakt och jag vill lova att det är som bäst när hon ligger och sover i soffan.
Förutom småbarn och hund, så har jag haft en vän på besök. Vi gjorde som vanligt
ingenting. Men ibland är det skönt att ha tvsällskap också. Att bara får vara, men slippa
ensamheten, om ni fattar vad jag menar.

Imorgon kommer nästa vän på besök, vi ska se på film och mest bara vara.
Sedan på torsdag borde jag ta tag i mitt körkort och börja plugga igen.
Back to the reality så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0