Jul, jul strålande HURTS!



Jag är ganska anti julmusik. Temat jul i låtar känns uttjatat, de flesta låtarna är
hundra år gamla och sönderspelade, melodierna är lite för glada och trallvänliga
för sitt eget bästa och julmusik ger mig en obehaglig ångest jag inte kan beskriva.
MEN. Denna låt, den är magiskt, perfekt, underbar och så vidare. Jag är såld.

Lyssna, njut och lyssna sedan om och om igen.

(Nej, min blogg ska inte bli enbart en musikblogg, stör ni er mycket får ni säga
till, men annars kommer det snart dyka upp annat här också. När inspiration finns.)

Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad han är snyyyygggggggggggg!! :D Och låten är ju för fin! nu blir det natti <3

2010-12-21 @ 23:19:07
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: smultris

ohhh, jag lyssnar jämt på hurts i mina lurar men just denna har jag missat ;)

2010-12-22 @ 14:49:57
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0