Julafton.










Julafton kom och allt folket kom. Peppakakshuset blev färdigt och fick till och med både
dansande gubbar och gummor och pussnade hästar.  Även fåglarna fick mat. Jag och
syster fastnade på bild, om än att jag ser miffo ut, men det bjuder jag på. Det blev ett
julbord med allt som hör det till. Jag höll mig mest till min systers övergoda köttbullar.
Även om inte tomten hittade hit iår fick de minsta barnen julklappar. Sist men inte minst
försökte jag uppfylla systers önskan om att få hennes söta döttrar att fastna på bild.

Det var ungefär min jul. Eller ja, den innehöll julklappsspel och en massa prat också
förstås.  Idag är det juldagen och jag ska åka till en vän och ge henne julklappar och
lite sådant. Hoppas ni får en fortsatt fin och VIT fortsättning på julen.

Kommentarer
Postat av: Evelina

ååå va kul att du tyckte om mina köttbullar :)

2010-12-26 @ 09:06:54
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0