Skatbo size XL



Nu ska jag avslöja lite saker för er angående mitt hår. Vi kan kalla det hårbekännelse.
Jag brukar aldrig borsta mitt hår. Japp, det är sant. De gånger jag drar en borste igenom
mitt hår, så tuperar jag det. Misshandlarn nummer ett är nog jag. Men när jag vaknade
idag så upptäckte jag att jag hade ett skatbo med storlek XL i bakhuvudet, så jag blev
så illa tvungen att försöka borsta ut håret. Desto mer jag borstade desto mer knutar
och skit upptäckte jag i håret. Kanske borde jag börja borsta håret åtminstone en gång
i veckan? 

Åh, jag känner verkligen hur ni tänker just nu "Jag stoppar dina hårvanor i
min carebox" Men hursom, på bilden ovan är mitt hår nyborstat och oduschat, flotigt
och läckert. Vi tackar flotet litegrann ändå, för annars skulle ni få se det plattaste håret
ni någonsin sett. Ni skulle nog bli mörkrädda då och jag vill ju inte skrämma er mer än
nödvändigt. Mina vänner som sett mitt hår i naturligt tillstånd kan nog intyga om att det
inte är en vacker syn.

Så, morgonens lärdom: Borsta håret!

Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker att du är jättesöt. åh.

och angående den där kramen; jag är i stort behov.

2010-12-07 @ 15:37:05
URL: http://splashingthewine.blogspot.com
Postat av: Loffe

Då här du inte sett skatboet utanför mitt fönster...

Jag tycker att ditt eget “skatbo” är tämligen gulligt.



Go´kväll! :)

2010-12-07 @ 20:12:30
Postat av: Loffe

Då här du inte sett skatboet utanför mitt fönster…

Jag tycker att ditt eget “skatbo” är tämligen gulligt.



Go´kväll!

2010-12-07 @ 20:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0