Du passar så perfekt i min kameralins.




Mitt fotande är så seriöst nu för tiden. Tror det kallas tidsbrist. Jag tycker dygnet har
alldels för få timmar at the moment. Jag färgade mitt hår idag, det ser ungefär ut som
alltid när jag färgat det. Förstår inte provat alla nyanser av brunt, men blir ingen skillnad.
Fattar inte. Imorgon har jag friluftsdag och jag är absolut inte redo alla grejer är på vift.

Men vet ni vad som gör mig glad?
Ni som är söta och lägger ner ett par minuter av era liv för att lämna fina avtryck i min
blogg. Det gör mig glad och lyser upp min tillvaro. Mer sådant, ja tack!

Nu har jag tyvärr inte tid för det här mer. Verklighetens måsten ropar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Eviz

Du blev fin i håret! hoppas byxorna dök upp. Kram

2010-02-16 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0