Se på mig nu, vad tycker du?

För er som faktiskt är intresserade av mitt liv kommer här en liten update:

Jag går i skolan om dagarna. Som alltid. Jag pluggar på eftermiddagarna. Som alltid.
Ibland träffar jag även en vän. Det är fint. Men idag gjorde jag något lite annorlunda.
Jag besökte biblioteket inne i vår stad och jag lånade en bok. Tyckte det var allt
för länge sedan jag läste något. Skäms. Jag lånade boken "Fjärilen i min hjärna"
har redan hunnit läst halva. Den är fin. Lite poetisk sådär. Smärtsamt vacker, men
mest så är det nog bara tragisk. Jag kan berätta mer vad jag tyckte om den
när jag läst klart den.

Sådär. Nu har ni nog koll på mig igen. Ifall ni hade tappat bort mig. Fast kanske
var det mest jag som tappat bort mig själv. Kanske är det så att jag bloggar precis
just nu för att fly undan den tråkiga samhällskunskapen.

Kanske.


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh. titeln gör att jag kanske också borde låna den.

2010-01-19 @ 18:51:32
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0