Arvika: Nu finns bara minnen kvar

Orden om Arvika är få idag, tankarna, känslorna och tröttheten är desto större.
Jag har upptäckt att duschen är en av världens bästa saker efter att ha levt utan
den i en vecka. Okej, det funkar att tvätta håret i kallvatten i 5 dagar, men inte
mer än så. Jag älskar min dusch, okej?

Lera är rolig i lagom mängd, men att det ska regna nonstop en hel dag är
faktiskt väldigt omoget. Det borde vädergudarna tänka på tills nästa gång jag
ska på festival. Men lera, regn, trångt tält, värme och kyla omvartannat
överlevde jag minsann. Har man bara bra grannar, fina vänner med sig är
festival skitkul.

Markus Krunegård lärde mig att: "Ångest, och? Gå och ät en bulle istället"
Kent lärde mig att: Det finns alltid tusentals tårar kvar och att de för alltid
kommer vara min största kärlek.
In flames lärde mig att: Man ska alltid stå med båda fötterna på jorden,
även om man kanske är sveriges största rockband ska man inte tro att
man äger världen. Fy.

Och Emma, gå till tandläkaren!

Kommentarer
Postat av: w

haha markus <3



arvika var fint

2010-07-20 @ 10:46:30
URL: http://wasteofpaint.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0