I ett regn av svalor omsluten av kärlek och kaos.




Om någon kunde förstå hur hårt mitt hjärta slår någonstans där bakom
revbenen för just Kent. Då borde ni nästan bli oroliga. Hjärtattack tretusen.
Om det är någon gång meningen "hjärtat slår skiten ur mig" passar in, så är det
just på en Kentkonsert. Det är där mitt hjärta och jag hör hemma.

Nu är det bara tomheten kvar. Tre konserter under en månad. Så borde livet
alltid vara. När svalorna föll över oss alla, så slog mitt hjärta extra hårt. Det
kändes att det var sista gången för den här sommaren. Vem vet när nästa gång
blir? Jag hoppas i alla fall det blir väldigt snart.

Jag hade även väldigt, väldigt fint sällskap från Västerås utkant. Jag har spenderat
helgen hemma hos henne. Henens lillebror med kompisar hämtade oss i sthlm.
Sedan har det varit fullfart hela helgen med 50års fest och allt som hör till.
Helgen har varit väldigt fin helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder och att se Kent tre gånger på en månad låter också fint.

2010-07-29 @ 19:58:31
Postat av: Berntlina

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2012-08-17 @ 07:07:35
URL: http://berntlina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0