Strike a pose, baby!




Egogirl!
Från blond 13åring, via rosalugg, till pepparkaksbakning vid jul.
Alltid rätt pose, alltid snygg. Åh, känner mig jätteseriös med allt jag skriver
just nu. Men ni har i alla fall fått en egodos så ni klarar er för ett år eller två.
Blond ska jag inte bli igen, rosa lugg ska jag nog inte heller skaffa mig,
men kanske borde prova rött hår? Är jättetrött på mitt hår idag nämnligen.
Kanske ska raka av skiten och börja om från början, fast det vet både ni
och jag att det inte skulle hända. Jag och mitt hår är inte bästa vänner,
men tillräckligt goda vänner för att jag ska behålla det. Vi har haft en
lång relation med både bra och dåliga dagar. Idag råkar vara en väldigt dålig dag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag trodde aldrig att bilden på dig som blond trettonåring skulle visas för någon.

2010-07-20 @ 18:42:41
Postat av: Sandra

haha. åh, sötnos. men. är du verkligen 13 där? för visst kände vi väl varandra när den togs? Den finns någonstans på min dator också :D

2010-07-20 @ 20:10:07
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0