Skisser för sommaren.






Jag lever. Sommaren är här och jag lever som aldrig förr. Vissa påstår att jag är arbetslös
och meningslös, men min kropp säger mig något annat. Idag har jag jobbat och slitit på
peace and love, och det mina vänner var ingen enkel match!

Annars har jag blivit frisk, firat midsommar, haft fina vänner på besök och laddat upp inför
sommarens festivaler som börjar imorgon. Imorgon börjar peace and love fast i vår stad
böjar redan festivalbesökare yra omkring. För min del börjar kalaset på Onsdag.
Ska ni på någon festival i sommar?

Jag ska försöka uppdatera bloggen under veckan, kanske dyker det upp konsertbilder,
filmklipp eller annat fint. Kanske blir det bara några ord, kanske förblir den tyst. Jag
försöker hålla bloggen vid liv och samtidigt leva mitt liv ute i den verkliga verkligheten.
Tycker vi alla borde vara ute i den fina sommarsolen. Internet, bloggar och annat finns
kvar sen. Sommarsolen vet man aldrig när den kommer på besök igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

älskar andra och sista bilden, så fint!

2010-06-27 @ 19:29:27
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Elin

Du är klok du!

2010-06-27 @ 20:08:51
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: julia

åh peace and love är fin. i år blir det bara emmaboda för mig men det är ju inte det sämsta!

2010-06-29 @ 23:20:08
URL: http://allthosefrozenstrawberries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0