Filmtajm II.

I helgen har jag roat mig med att se på tre filmer tillsammans med en vän.
En romantisk thriller, en komedi och en dramafilm.


New Moon som hela Sverige och världen redan har sett ungefär. Så behöver nog inte säga
så mycket om den. Den var bra precis som första filmen. Nu längtar vi till tredje.
Anledningen till att jag inte sett den här tidigare, vet jag faktiskt inte.

Det är sådana här filmer som gör att jag blir allergisk mot svensk film. Jag var
mycket skeptisk redan innan jag såg den, och mina förväntningar kring filmen
blev besannade. Jag gillade den inte. Den kändes utdragen, tråkig, humorn var
inte heller rolig. Nejdu tack. Ingen bröllopsfotograf för min del

Drama filmer <3 Marie. Jag gillade den här filmen väldigt mycket. Jag har en svaghet
för bra dramafilmer, och den här räknas absolut som en bra dramafilm. Se den bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0