Du vet: De blodigaste krigen är alltid inbördeskrigen.

Mina ord räcker inte till:

De handlar om smutsiga hjärtan. Ord och lögner.
Där gränsen mellan vad som är äkta och falsk är lika svag som dig och mig.
Fast jag har alltid varit svagare än dig. Dina leenden har alltid lyst lite mer.
Du har nog bara glömt bort din egen förmåga att fånga livet idag.

GÖR NÅGONTING VACKERT AV ALLT SOM GÅR SÖNDER HÄR.
Riv ned. Bygg upp någonting nytt. Laga mina tankar när du ändå håller på.
Fyll på med nya drömmar och mål. Drömmar som kan bli sanning i en framtid
som är inom räckhåll för mig. Du vet mina armar är inte så långa och mitt
tålamod är ännu kortare. Jag exploderar snart. Det är bara en tidsfråga.

- Håll ditt huvud högt.
Jag försöker.
Tro mig, jag försöker mer än någonsin förr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör ont att läsa, du skriver så otroligt fint Marie, finns det något jag kan göra för dig så gör jag gärna det!

2010-05-12 @ 14:18:37
URL: http://www.kugghjulspojke.blogspot.com
Postat av: Jasmin

Du skriver så fint, väldigt fint. Det gör ont att läsa, som ^ skrev där uppe. Du är verkligen begåvad. Jättefin blogg, med fina bilder, du är så otroligt vacker. prr. ta hand om dig.

2010-05-12 @ 17:27:53
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Postat av: Emma

Även om dina ord inte räcker till, så är det i alla fall väldigt vackra, men dock smärtsamma, ord.

2010-05-18 @ 11:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0