Come let´s pray for the weekend babe!




Min nya sambo har varit här i helgen. Vi har invigt vår nya lägenhet genom att springa
gata upp och gata ner i Göteborg. Vissa av oss snubblade på kullerstenar och slog upp
både haka och knän. Andra slog armen i en soffa och har en blåmärke som räcker för
tre. Det blev galet mycket dans och mycket skratt. Om vi kommer skratta så mycket
när vi bor ihop sen, då kommer vi leva för evigt. Jag är säker.





Idag har jag varit med Tilda och Sandra. Fina Tilda som jag inte träffat på över två år.
Mycket dåligt jobbat av oss två. Det var en fin dag med caféhäng och mys i min säng.
Vi har tittat på dåliga barnprogram och framåt kvällen spårade allting och Tilda råkade
fastna under min säng. Min kamera har även den gått sönder idag. Så hur det blir med
bilder i bloggen framöver vet jag inget om. Ska försöka bota den från sin sjukdom.

Min helg har i alla fall varit i världsklass.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha. älskar't!

2010-11-07 @ 23:37:40
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Anonym

FOTADE NI MIN RÖV! DET VISTE JAG INGET OM!



det var en kul dag, och den ska vi snart göra om!

Vi måste börja jobba bättre på det där att träffas oftare!



PUSS

2010-11-10 @ 09:19:22
URL: http://kugghjulspojke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0