Födelsedagar och sådant!





Det är vinter här. På riktigt. Det är minusgrader, snö på marken frost i träden.
Jag älskar det vita, men hatar kylan. Varför inte sommarsnö?








Det blev den 18 och jag fyllde år. Mormor kom från Älvdalen och Evelina med barn
tittade förbi på mat och tårta. Jag fick mitt älskade objektiv jag velat haft bra länge nu.
Jag är förälskad i det och det första som fastnade på bild blev en blomma. Alla bilder
jag lägger upp i detta inlägg är taget med det nya objektivet. Nu ska jag öva på
att ta porträttfoton så det står härliga till!





Idag har jag varit med en av Borlänges finest; Emma! Vi har gjort massa ärenden.
Lämnat in objektiv på lagning, lämnat böcker, ätit lunch och lite så! Vi köpte även
present till vovven här hemma som fyller 6 månader idag. Hemskt mycket grattis
på sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så otroligt duktig. Så mycket bättre än du tror. Titta bara på alla läsare du har. Och alla som kommer och hälsar på, och sakerna du fick som du faktiskt tänkt på ett tag nu.

älskar dig så mycket

2010-11-20 @ 15:02:58
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0