Framförhållning och tidsfördriv.

Hej alla fina.
Jag hänger just nu på Universitetsbiblioteket, erkänn att det låter flott?!
Fast egentligen är det allt annat än flott, men jag är en duktig elev och har gjort
klart en uppgift som ska in nästa onsdag. Framförhållning är ordet. Har jag nog
aldrig kunnat stavat till innan idag.

Min helg börjar officiellt idag sen hur mycket helg jag får är en annan femma.
Jag har åtminstone planer för imorgonkväll tillsammans med Sandra. Det kommer
nog bli fint och spårar säkert ur som alltid. Men det är så fredagkvällar ska göra.
Spåra ur alltså. 

Om ni undrar varför jag sitter och skriver ett totalt meningslöst inlägg,
så gör jag det i brist på annat. Jag inväntar att Christin och Kristine ska
bli färdig med sina uppgifter så att vi kan ta oss ner på stan. Tufft.
Nej, nu ska jag sluta terra er. Vi hörs senare idag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker det är lite småkul att de heter Christin och Kristine.

2010-11-25 @ 13:55:27
Postat av: Someone

Gillar att läsa dina inlägg :)

2010-11-25 @ 23:39:33
Postat av: Ida

Haft en fin dag? :)

2010-11-25 @ 23:50:09
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0