Små delar av lägenheten.



Mitt pyttelilla skrivbord som är överfullt med papper som skolan ger mig.
Ordning är för amatörer.




Mittemot skrivbordet står världens bästa och skönaste säng. Vi har ett
kärleksförhållande som växer för varje natt vi delar.



Ovanför min underbara säng hänger det ljus. Lägenheten är för det mesta iskall och
då får man ta vara på den lilla värmen som värmeljusen ger.



Givetvis har jag även en garderob, men eftersom ordning är för amatörer ska vi inte
titta så mycket närmare än såhär på den.




Utanför mitt rum finns även en hall. Där finns alla mina skor (de som har jag har här
i Göteborg) prydligt uppradade. Ja, Linda när du flyttar ner ska jag göra plats för dina
skor också. Lovar!

Resten av lägenheten får ni se någon annan gång. Någon gång när Linda flyttat ner
så att ni kan få se vardagsrummet med möbler. För just nu är det ganska ointressant.
Badrummet och köket tar vi också den gången.

Vill ni se dessa rum tidigare får ni helt enkelt be om att komma hit på en fika.



Kommentarer
Postat av: smultris

vet du hur glad din kommentar gjorde mig, tack som tusan ;)



och fasiken vilken mysig lägenhet du har... (jag är lite inspirerad av att ordna en guidad tur av min också... om jag bara orkar fota den)



dina röda kängor skulle jag gärna ta över, jag har världens snyggaste svarta -get a grip- men dom skapar hemska köttsår på mina hälar ;(



ha en kanonbra dag/smultronmos

2010-11-30 @ 14:45:46
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Linda

ååå du gjorde det! :D Jag saknar vår lägenhet och MYSET!

2010-11-30 @ 17:38:39
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅH, sängen! :D

2010-11-30 @ 18:33:03
URL: http://kugghjulspojke.blogspot.com
Postat av: f

tack så hemskt mycket för de fina orden.



du är så fantastisk som klarar av det och bor i dina drömmars stad även om det är olidligt ibland. jag hoppas att du har det fantastiskt bland spårvagnarna, snön och de små, mysiga caféerna.

2010-12-03 @ 14:38:09
URL: http://leijonhjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0