White light moment

Finisar. Bloggen är lite död. Men jag har Linda på besök. Min nya sambo, nivet.
Vi hänger i vår nya lägenhet. Den är hur bra som helst. Ni kommer få se bilder
på den så småning om. Idag ska vi se Familjen och ha det världsbäst. Bloggen
blir levande någon gång under söndag eller måndag. Lovar. Ta vara på er helg
också. Gör någonting roligt, någonting galet, något som är värt att minnas.
Speciellt ni som har ert sista höstlov nu. Ni kommer sakna det i framtiden!

För övrigt tycker jag vi lyssnar på den här låten.
Ja, jag står för att jag ser fram emot den tjejens skiva. Jag skäms inte det minsta.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ser fram emot att bli sambo med dig ;D

2010-11-07 @ 13:16:41
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0