Det där med att vara trött på sitt hår.



Det är när man hittar gamla bilder som den här man nog måste erkänna att man
emellan åt faktiskt såg lite emo ut i svart hår. Åh, ibland saknar jag mitt hår alltså.
För om man tar bilder ur andra vinklar så var jag faktiskt inte emo. Bilden är för
övrigt tagen en mycket minnesvärd dag sommaren-08.

Kanske borde man låta håret bli lite längre igen? Kanske borde man färga det
i en annan färg? Kanske borde jag sova nu och sluta skriva meningslösa inlägg.
Kanske.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja min uggla är fränast av alla ugglor :)

Jag tycker du ska färga håret svart igen, jag är på go väg. Har bara en rätt så stor slinga i bakhuvudet kvar, sedan är det helt borta :D mörkt, mörkt, mörkt, mörkt!

2010-10-25 @ 10:57:05
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag minns. Och njae du var nog nästan emo men inte helt :P <3

2010-10-25 @ 15:29:38
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0