En helt vanlig söndag.

Idag vaknade jag upp i något som kändes som ett mjölk- eller mjölpaket. Allting
var totalt jättevitt utanför fönstret. Ni vet så där vitt som det är när man flyger
flygplan genom molnen. Helt galet. Jag är inte riktigt van vid att bo på tolftevåningen.

Sedan har jag även varit på middag hos Gustav, han samlade vuxenpoäng genom
att bjuda sin familj + mig på middag. Och nog fick han ett par, tre vuxenpoäng allt!
Det smakade bra i magen med mat och nu är jag mätt och behöver inte äta något
förrän imorgon. Finemang!

Det var min dag kort sammanfattad. Nu orkar jag inte riktigt skriva något mer,
men om ni inte lagt märke till det finns det en ny kategori i min blogg som heter
"Åsikter". Just nu finner man två inlägg där, men känner jag mig själv rätt kommer
det bli fler i framtiden.


Kommentarer
Postat av: SOCKER

åh, var bor du någonstans? visst bor du i ett litet studentrum? tänk om du bor i hugos gamla studentrum! han bodde också på tolfte våningen. gud vad fint det vore.

2010-10-12 @ 02:46:30
URL: http://pulsurbalans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0