Framtidsångest.

Det är mycket funderingar och känslor som ryms inom mig idag.
Till att börja med kan jag berätta att efter mycket ångest har jag lyckats sökt
utbildning till våren. Det har varit en lång process, har funderat länge, länge
på hur jag ska göra. Nu har jag sökt och jag tror detta kan bli bra. Jag är på
väg mot rätt håll. Mot framtiden, dit jag tror att jag vill vara när jag blir äldre,
lite mer vuxen. Nu är inte beslutet mitt längre, nu ligger det i någon annans händer
och jag kan inte påverka mer. Det är läskigt. Det kan sluta hur som helst.

Om det blir som jag vill stannar jag kvar i Göteborg en termin till.

Kommentarer
Postat av: elisabet

Låter bra att du bestämt dig. Hoppas du kommer in på det du sökt.

2010-10-12 @ 18:44:14
Postat av: Malin;

får man fråga vad det är för spännande du har sökt?



och jag håller en tumme för dig & för att det slutar precis så bra som du vill att det ska sluta!

2010-10-12 @ 20:42:56
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0