Ingenting är värt det när leva blivit rädsla.

Idag höll jag ett tal jag aldrig någonsin trodde jag skulle klara av, men jag gjorde det.
Det var en stor umaning för mig själv, men jag besteg berget och mötte min rädsla.
Och vet ni? Just nu känns det grymt skönt.

Efter skolan var jag på en lunchdate med Hampus och Emma. Var mycket trevligt.
Var väldigt länge sedan jag träffade Emma. Över ett år sedan, minst.
Det är här jag borde ha några fina bilder att slänga in, men var för lat idag så
kameran fick stanna hemma. Vi hängde i mysiga haga och åt och pratade i alla fall.

Nu är det packning, packning och ytterligare lite packning som står på schemat.
Det låter förmodligen som om jag har jättemycket saker, vilket inte är riktigt sant
men allting är ett enda kaos här. Jag har ingen aning om hur jag ska få med mig
allt, men det blir morgondagens problem. Om ni undrar så söker jag fortfarande
efter en egen lägenhet. Vet ni något, hör av er. Ni kan få massa kärlek av mig då!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker om att höra att det går okej för dig i skolan, min vän :) Good luck (chuck) med alla de andra uppgifterna! You go girl.

2010-09-24 @ 18:10:48
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Evelina

Duktig du! kram

2010-09-24 @ 18:17:36
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: Elin

Du är bäst!!

2010-09-25 @ 13:09:11
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0