Motivationsfall och sådant där.

Jag vet att jag borde blogga, att jag borde berätta för er om hur mitt nya hem
är och visa er hur det ser ut. Jag vet att jag borde berätta vad jag har gjort de
senaste dagarna och vad som kommer hända inom den närmsta framtiden.

Jag vet det, men just nu saknas motivation, inspiration och ork. Så vi tar allting
en annan dag. Men jag lovar er att det kommer komma, så småning om bara.

För ikväll ska jag ligga och stirra på taket och enbart lyssna på Kent.
Ingenting annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vad du skall göra den närmaste framtiden. Du skall komma hem till alla oss som saknar dig här uppe i Borlänge!!! jippi

2010-09-28 @ 00:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0