Störande reklamfilmer.



Vad är grejen med låten i reklamen? Alltså, sorry Loney, dear men låten kan vara den
mest nervpåfrestande på länge

Sedan har jag arbetat aktivt för att hitta en till reklam som jag stör mig om inte
ännu mer på Mcdonalds. Alltså bruden som nynnar i låten kan vara om inte ännu
mer irriterande för mitt hjärta och mina nerver?
Jag hittade som sagt var ingen direktlänk till reklamfilmen, men ni bör hitta den
på deras hemsida.

Om det nu ska vara reklam var tioende minut när man tittar på tv, varför
inte använda sig av bra musik? Dessa låtar för mig att aldrig mer vilja gå
in på Hemtex eller äta en cheeseburgare från McDonalds.

Grattis McDonalds, ni kommer förmodligen sluta bidra till att fetman ökar i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har ingenting emot låten i Hemtex reklam. Däremot är nynnandet i Mcdonalds reklamen nervpåfrestande.

2010-09-23 @ 21:45:27
Postat av: Lovis

Alltså låten är ju verkligen inga problem. det är njutning. Testa att blunda nästa gång, för den killen - han kan!

2010-09-26 @ 13:38:40
URL: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0