Tog jag ett tåg från Stockholm, vida världen via flen.

Bokmässan:






Det var helt hysteriskt galet. Människor överallt. På varenda liten kvadratmeter trängdes
det människor. Vi blev oinspirerade och alldeles matta av att gå omkring där. Vi sökte
oss till lugnet och inväntade tiden och Håkan Hellström. Klockan blev 15.00 och det var
dags för det åminstone jag kom dit för. Vi köade i en timme, vissa hade köat precis
hela dagen. Det var ganska fint, speciellt att vi fick höra honom spela några låtar.

Idag:


Idag gör jag mest ingenting. Jag har så mycket jag borde göra. Jag borde laga mat,
städa, packa och framförallt plugga. Men jag sitter mest bara här på golvet och stirrar
på molnen utanför fönstret. Det märks att det blåser för molnen passerar förbi så himla
fort. Om några timmar ska jag åka till lägenheten jag bodde i innan för att hämta hit
sängen. Ska bli väldigt skönt att få sova på en mjuk säng igen.

Imorgon åker jag till Dalarna. 46 mil, 5 timmar och 26 minuters resa med tåg, ensam.
Det kommer bli väldigt skönt att komma hem. Om ni där hemma läser detta så kan jag
informera er om att jag vägrar laga mat under dessa dagar. Det är er uppgift.


Kommentarer
Postat av: lina

åh vad fint, jag bor i flen.

2010-09-28 @ 15:12:58
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: [email protected]

Klart vi ska laga mat. det ska bli så kul att du kommer hem.

2010-09-28 @ 18:17:38
Postat av: Evelina

säg bara till när så lagar vi en god middag. Välkommen hem!

2010-09-28 @ 19:49:44
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: Noomie

Åh vad du är fiiiiin!

2010-09-30 @ 10:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0