Vi tar inga order från dom!




Första bilden står för helgen bravader som innehöll en jättefin Kapten röd konsert.
Det var massor av dans och bara väldigt fint. Och nej Kapten Röd, vi tar inga order från
Sverigedemokraterna. Den sista bilden är ifrån gårdagens valvaka. Jag blev arg och
ledsen så jag åkte hem tidigare än planerat. Valvakan var ändå trevlig. Nu har vi
fyra år framför oss som vi måste arbeta på att krossa okunskapen i det här landet.

Kan inte ni berätta något för mig? Jag tror jag behöver höra ord från er, för mina egna
är kvävda idag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vet du vad?

när min hemtenta är över borde vi göra ingenting en hel dag när det regnar jättemycket.

2010-09-20 @ 16:45:39
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Linda

Igår proppade jag i mig en godispåse, idag ska jag äta thaimat och imorgon åker jag hem (då får jag äta mackor på tåget eftersom du har mina digestive) Fast jag tror att det kommer gå rätt så bra ändå! Dock längtar jag inte alls hem.

2010-09-21 @ 12:02:57
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0