Klubbland Oh-oh ooh yeah!

Första dagen på Way out west är nu avklarad och dag 2 har börjat.

Igår valde vi att ta det rätt lugnt, eftersom Daniel skulle upp och jobba tidigt idag.
Vi bestämde oss för att hänga på trädgårn för att se The radio dept. Vi åkte dit 2
timmar innan de skulle gå på scenen och hängde runt. Vi mötte även upp Kirisi.
Jag måste nog säga att timmarna innan konserten var bättre än själva konserten.
The radio dept. i all ära om man vill sova, vilket jag inte alls ville. I mina öron lät
de mest som de spelade en enda lång vaggvisa. Ledsen, men jag blev inte övertygad.

Men jag är ändå nöjd med kvällen.
Nu är det en ny dag och idag peppar jag för Thåström och Prince. Kommer bli fett!




Roligare bilder än såhär blev det inte heller. Men vi (Jag & Daniel) gör ett bättre
försök med att fota idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0