L.I.F.E.G.O.E.S.O.N

Det kanske finns de som läser min blogg som faktiskt råkar vara mer intresserad
av mitt meningslösa liv än mina förvirrade tankar. Till er tillägnar jag detta inlägg.

Så vad gör jag?

Skola 4 dagar i veckan, fast går oftast bara 3. Orkar inte riktigt vakna alla mornar.
Ligger i min säng och tittar på tv. Twittrar lite för mycket. Försöker reda ut mit liv.
Har liksom gått vilse i allt, vilket ni kanske redan vet. Ibland hittar jag även på
spontanta saker. I onsdags gick jag och Maja till andralång, där träffade vi fler från
klassen och allting blev udda men väldigt roligt. Imorgon ska vi hem till en annan
i klassen. Ikväll kommer Sandra och på söndag ska jag på poetry slam. Allt detta
är lite grann undanflykter från vad jag borde göra: Plugga.

Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer bli kul idag att gå på poetry slam, det var så länge sen. och ännu roligare kommer det bli att få träffa dig :D

2011-02-27 @ 11:37:59
URL: http://kugghjulspojke.blogspot.com
Postat av: smultris

jag har nog läst om vad du pluggar men glömt, så vad är det du studerar för något??

2011-02-27 @ 20:20:48
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0