Sommarregnets magi!



Ge oss sommar.

Kommentarer
Postat av: Loffe

Åh, vilka härliga bilder! Jag blir alldeles salig.



Får mig också att tänka på hur mycket jag tycker om mitt jobb och alla underbara barn som jag träffar varje dag. Alla härliga skratt, leenden och kramar. Får mig också att längta efter sommaren på gården med vattenlek och dusch i vattenspridaren… Det är annat än nu, när man blir överöst med blöta overaller, mössor vantar och strumpor.



Underbart kollage! Tack för sinnesbilden. :)

2011-02-13 @ 16:27:39
Postat av: smultris

ja, snälla farbror Gud, kan du inte snabbspola lite och ge oss sommar nu :)

2011-02-13 @ 21:06:36
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Evelina

JAAA jag vill också ha sommar och ja jag vill verkligen ha bilderna av din! gärna i kollaget så jag kan framkalla det. Puss på dig

2011-02-13 @ 21:29:02
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0