All i know there´s something new this year!

Imorgon börjar jag skolan igen. Nytt ställe, nya människor och så vidare.
Men tror ändå jag har koll på läget, har inte ens hunnit blivit nervös än. Det enda
jag är nervös över är mina böcker som aldrig vill komma. De måste komma innan
fredag, ananrs blir allting så jobbigt.

Ni är söta som fortsätter följa min blogg, även om jag inte riktigt orkar
engagera mig i den just nu. Det kommer, engagemanget alltså. Tids nog,
rätt snart, tror och hoppas jag. Ni är fina ni. puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att allt går bra i skolan idag!!!



Om böckerna inte hinner komma så får du bosätta dig på biblioteket för där brukar ju alla kursböcker finnas...



Vill du ha din kokbok? Det är bara att titta förbi här i Alingsås när du har tid och lust!!!



Kram

Johanna

2011-01-19 @ 11:10:42
URL: http://mydailylifeandsoon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0