Bruden i alla lägen!



Tja fuckface.
Jag känner att jag rullar på finfint at the momment. Känner mig som 15år ungefär, eventuellt 14, ej säker på mitt mentala tillstånd. Funderar på om jag inte ska ”finna mitt inre jag” när jag åker till London. Kanske sitter hon där uppe på big ben och dinglar med benen. Fniss.

 

Om ni undrar när jag tänker bli seriös igen, så är svaret typ aldrig.
Eller tja, det kommer nog ska ni se, men tills dess kan ni trösta er med att jag har sjukt mycket roligare än er!


Kommentarer
Postat av: sandra

nää jag har också ganska roligt. skrattar högt åt tanken på ett litet inre jag som sitter på big ben och dinglar med benen. fin bild i huvudet liksom. :)

2011-01-12 @ 15:21:13
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Loffe

Äh, du har en skön stajl, bruden!



Hälsar Loffe

2011-01-12 @ 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0