Where the action is och Peace and Love!

En veckas festivalliv är nu slut. Den började i Göteborg på Where the action is
och avslutades i Borlänge, framför största scenen med Håkan Hellström.

Where the action is var himla fint, varmt och trångt, precis som det ska vara.
Vi inledde festivalen med att kolla på Serenades, Krunis nya projekt. Och de
visade sig att de faktiskt var mycket fina live. Jag fick även se fina the ark,
Glasvegas och sist, men inte minst, Coldplay. Så nu har jag äntligen lyckats se
dem och de var precis så fina som jag förväntade mig.

Morgonen efter Where the action begav vi oss mot hemstaden Borlänge för
4 dagar på peace and love. Som vanligt bestämde sig min kropp för att den
inte alls ville vara frisk, så det blev en kamp mot sjukdom, trötthet och annat
elände, men tur för mig att jag fick se massa fina band!

Under en vecka har jag bland annat sett:
Coldplay, Kings Of Leon, Patrick Wolf, The Strokes, Deadmau5 och Håkan Hellström.

Under Where the action is råkade jag även vinna två VIP-biljetter till Way out West.
Så livet känns helt okej, trots ögoninflammation och sjukdom.


Kommentarer
Postat av: Smultris

Men ohhh, så det blir ännu mer festival för dig då... (för visst är wow också lite festival?)



Sjukdom är ett jävulsskap och kommer alltid i fel tid :(

2011-07-19 @ 18:48:52
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0