Hur man tillbringar en tisdagkväll i Berlin.

Hej folks.
Klockan är 23:10 och jag har funnit mig en svensk dator
med ett fint svensk tangentbord. Tänka sig!
Det kunde nog varken ni eller jag ana att jag skulle blogga två gånger i Berlin.

Men hur som helst, vad har jag gjort sen senast?.
Jag har ätit en äcklig falafel och druckit en mycket god Chai Latte.
Sen har vi även tryckt in 11 stycken KDU:are i en pytteliten fotosak och tagit bilder.
Bildbevis på det kommer imorgon, då jag även tänkte att jag skulle
lägga in massa bilder från den här resan.

Nej jag har nog inte så mycket mer vettigt att säga.
Jag tänkte försöka bli lite roligare närmre helgen.
Kanske på fredag.
För då säger vi som The Cure skulle sagt det
Friday i´m in love.
Plus att på fredag får jag lov.
Men nu har jag tappat tråden så därför slutar jag här och nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du skulle tvingat mig till msn då, så vi kunnat prata!

2008-12-17 @ 22:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0