Böcker.



Dessa fyra underbara böcker håller jag på att läsa just nu.
Jag har läst alla böckerna minst två gånger.
Det är allt ifrån mitt favorit band, till min favorit författare,
till en bok som får mig att gråta varje gång och en bok som jag älskar att citera.

Efter mycket om och men, tänkande hit och dit, så har jag äntligen bestämt mig.
Jag ska läsa 1984.
För det kanske inte skadar att hålla på med fem böcker samtidigt?
Eller så kanske jag borde läsa ut dessa fyra först. Inte vet jag.
Allt jag vet är att jag ska läsa 1984.

Du Elin, du ska bli glad bara för att jag bestämt mig för att läsa en bok från din lista
och för att jag ska läsa en ny bok,och inte samma om, och om igen.
Du Emma, du ska bli glad bara för att du har sagt att jag borde läsa den.

Kommentarer
Postat av: Emma

OVÄNTAT. Men bra. :D



Det läskiga är att jag tänkte låna den på biblioteket idag. xD

2009-04-08 @ 10:10:30
Postat av: Olof

Yay! 1984 är grymt bra! Fast sorglig, men väldigt bra är den!

2009-04-08 @ 15:10:59
URL: http://denforsta.blogg.se/
Postat av: Sandra

bara bra böcker! love them. Dock är det inte Paulos bästa bok måste jag säga :p

2009-04-08 @ 18:34:41
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Olle

Starkt jobbat av dig att läsa så många böcker samtidigt. Jag tycker att det blir jobbigt att hålla på med fler än en.

2009-04-09 @ 19:27:08
URL: http://noposo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0