Hemma hos min mormor.

Borlänge station genom ett smutsigt tågfönster

Min mormor har söta  små rosa dockor som hänger i ett rep vid ingången till köket.


Det finns även fina blommor i köksfönstret.

På kvällen så gick solen ner i älvdalen och det var dags att sova. Kanske var
solnedgången lika otydlig som kvällen själv. Eller så var det bara jag som vara ostadig på handen.



Nej, jag tog inte fler bilder än så. Jag orkade helt enkelt inte fota mer.
Och jag ska nog inte satsa på fler hemma-hos blogginlägg.
Det är inte min grej.

Men om ni inte har fattat det så är jag i alla fall hemma nu.
Och jag har inga fler planer på att åka, eftersom imorgon är sista dagen på mitt lov.
Depp.


Kommentarer
Postat av: Emma

Dockorna var jättesöta ju!

2009-04-18 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0