- SÅ LÄNGE LUNGORNA KAN




Molnen börjar spricka upp och solnes strålar träffar mitt fönster. Ändå ligger allting
i en tjock och grå dimma. Våren har den tendens att suga kraften ur en. Huvudvärk
dygnet runt och måsten som kväver. En ekvation som inte går ihop.
Men så länge lungorna kan. Det är ju så det är. Det är så det måste vara.
Jag vill mest dra täcket över huvudet och invänta Juni. Storslagna sommarplaner
börjar se ljusa ut. Peace and love, Arvika och vem vet, det kanske även kan bli GBG.



Galna män som kommer och plingar på dörren 07.00 och för högljuda.
Att vakna 07.00 på sin enda sovmorgon är inte okej. Jag drar täcket över huvudet
och önskar att det är vilken dag som helst förutom idag. Inser att klockan är 10.00
och att jag visst kunde somna om, trots att de låter som om de river vårt hus.
Måste plugga. Måste plugga. Måste plugga. Äh, det kan vänta några timmar till.
Försöker istället fota, men alla bilder blir värdelösa och redigeringen vill inte fungera.

Så istället sitter jag nu här och skriver ett ovärt blogginlägg, om allt och ingenting,
om en trötthet och en huvudvärk som aldrig vill ge sig av. Nu vet ni var ni har mig.
Jag tycker ni kan berätta något för mig nu. Om vad som helst. Jag älskar att läsa
andra ord. Även om många läsare har lämnat min blogg har jag en hel del kvar.
Något måste ni väl ha på era hjärtan?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är sjuk! Sjuk i hjärtat, i själen - och i halsen. Uhmmm blubb.

2010-04-29 @ 12:03:26
URL: http://sickfish.blogg.se/
Postat av: Eviz

Jag tar med mig mina två små de piggar alltid upp :) bara du inte smittar av dig med huvudvärk,....

2010-04-29 @ 14:25:23
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: Elin

Vet, våren är mysig. Pollen med. Kände jag när jag öppnade fönstret. Där ser du, man behöver inte ens gå ut för att få utomhusproblem. ^^



I alla fall, byggubbar är härliga när de gör som de ska och gör det i rätt tid. :P och kameror suger. datorer ännu mer XD

2010-04-29 @ 18:15:35
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tror jag känner av någonting hemskt i luften. Typ äckelpollen eller något annat. Mina ögon svider, kliar och rinner! Och jag har ALDRIG varit allergisk förut. . jävla blä! Pissigt rent ut sagt, men Skål på det ändå!

2010-04-29 @ 18:50:39
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Tilda

jag söker på google på: så länge lungorn kan

Jag hittar hit,

jag håller med dig,

det är vackert!

2010-05-16 @ 16:12:48
URL: http://www.kugghjulspojke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0