Din vän pessimisten.



Orkar du inte höra mitt gnäll, sluta läs nu.

För jag orkar inte meraaaa! Skolans lektioner är ärligt talat skittråkiga. Jag börjar gäspa
efter tio minuter på en genomgång, räknar varenda liten minut som går. Och tro mig,
de minuterna går långasammast i världen! Jag är stensäker på att mellan 08-15
måndag - fredag är minuterna längre. Att skriva rapporter hemma är för tillfället
också skittråkigt. DÖ. Jag har skrivit 94092042 rapporter det senaste året, ungefär.
Låt oss för om inte Guds skull, min skull, få slippa skriva mer sådant.
Sedan börjar även studenten kännas grymt överskattad. Vadå? Vi har en ful mössa
på huvudet, springer runt och skriker, blir hesa. Sen? Sen vaknar vi upp dagen efter
och är officiellt arbetslösa. VÄLDIGT KUL!

Nej, vet ni vad jag vill?
Turkiet, sommar, sol, festival och en bättre dag.

SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Linda

SKÅLA KOMMER VI GÖRA MYCKET I SOMMAR. tro vad du vill, säg vad du vill... men jag vet!

2010-04-27 @ 19:04:23
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Elin

Som Linda får du en sammanfattad kommentar. (behöver ju inte förklara, du fattar ändå) Glad att du var till din mormor, hon är fortfarande söt. Och glada bilder är roliga (dvs en rolig Marie är mys det med) resten är inte lika roligt, men jag är ändå glad att få läsa. Och snart är det maj och Turkiet, som du längtat så efter. Så stå ut, det klara du.

Jag älskar dig vännen

2010-04-28 @ 11:50:43
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Malin

PUSS PÅ'RA VA!

snart är det slut så stå ut (fina rim)



det kommer bli bra,

och din sommar kommer bli f-a-n-tastisk, right?

du har saker att se fram emot, kämpa för dom <3

2010-04-28 @ 18:51:59
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0