Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med er.












Det finns alldeles för mycket bilder för att jag ska orka leta på fler att dela med mig
av idag. Igår var en av de bästa dagarna i mitt liv. Min hals existerar inge längre, men
det gör ingenting. Vi hade champangefrukost, vi sprang igenom aulan och skrek till
ettorna och tvåorna. Sedan var det dags för utspringet. Vi höll andan och händer i
språnget. Vi skrek och hoppade för att sedan springa ut i folkhavet och leta på släkt,
vänner och familj. Det blev kramkalas och mer glädje. Vi hoppade på flaket och
åkte runt staden flera varv. Att åka flak var nog bland det roligaste. Jag hade inte
tackat nej till att åka ett par timmar till. Mina ord räcker inte till idag för att beskriva
dagen. Den var helt enkelt bara bäst. Jag har inte riktigt fattat än vad som hände,
att allting faktiskt är slut nu. Jag har gjort mina 12 år nu. Herregud....

S3B/K3, jag tycker det är synd att vi blev en klass först sista veckan, men jag är
glad över att vi fann varandra till slut. Våra tre år har varit lite sisådär, men nu
har vi gjort det i alla fall. Jag kommer nog inse i höst att jag kommer sakna er
och Haga. Fast det tar vi då. Tack för dessa år tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Sophie

gratttis :D

2010-06-12 @ 15:30:35
URL: http://uttjatat.blogg.se/
Postat av: Linda

fast mig blir du inte av med i första taget :D

2010-06-12 @ 16:32:20
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh så härligt att du haft en så bra dag. studenten är så vacker och sorglig och ändå himla fint.

2010-06-12 @ 18:51:30
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: tess

grattis (:

2010-06-14 @ 16:48:46
Postat av: Emma

Vilka bra bilder det blev!

2010-06-15 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0