Kungligheter och inflammationer.

Ögoninflammation, öroninflammation, förkylning oc trötthet.
Men vad gör det när man har ett kungligt bröllop att kolla på?!

Mitt nöje den senaste veckan har varit att följa alla bröllopsprogram och nu
är den stora dagen äntligen här. Ja, jag är för kungahuset. Det är en smula
överdrivet, men det finns fler saker i världen som är överdrivet.

Annars tänkte jag få liv i den här bloggen på Måndag igen. Tills dess tycker
jag att ni kan lämna några avtryck och berätta vad som händer i ert liv.
Hur ser era sommarplaner ut? Vad gör ni? Hur mår ni? Tell me!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var så underbart!!! Glad att jag inte missat ens den minsta detaljen. :) var det värt alla pengar och all "överdrift" tycker du? <3

2010-06-20 @ 12:39:40
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0