Help, you got to help me out.





Livet känns lite halvjobbigt. Min tid bara försvinner iväg och jag vet inte ens vad jag ägnar
min tid åt riktigt. Känns mest som att jag inte hinner någonting. Gör allting halvdant nu
för tiden. Hjärnan går på högvarv och huvudvärken är ett tecken på stress. Jag skulle
kunna skriva en hel uppsats om vad som händer i min hjärna och mitt liv, men just nu
saknas alla viktiga delar; tid, energi, ork, motivation och vilja.

Jag orkar helt enkelt inte och bloggen får lida för det. Hela mitt liv får lida av det.
Jag försöker tänka framåt, tänka stort, tänka på sommaren som jag hoppas blir den
bästa någonsin. Och ni mina kära vänner ni får gott ta och vänta på er tur. För den
kommer förhoppningsvis väldig snart. Just nu ska jag ägna mig åt att leta reda på
förlorade andetag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det spelar ingen roll om du inte har tid för vänner, för dina vänner i skolan, dom har inte tid för dig heller. Så just för denna månad är det ömsesidigt och vi alla kommer att hitta tillbaka någon gång. I hope!



Förresten så tror jag faktiskt inte att du har sagt att du älskar mig. så du kan ju få säga det någon dag om du vill ;)

2010-05-06 @ 21:11:28
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi du är så söt :D

2010-05-07 @ 17:09:52
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0