Jag bär tyngden utav rymden ändå finns du i mitt hjärta!

Kvällen började lugnt, vi var alla ganska opeppade, men efter ett besök på
andralång började stämmningen bli god till och med väldigt god och vi gick
vidare mot konserten. Jag gjorde vad som kan ha varit vinterns snyggaste
ramling framför FÖR många människor som köade. Men vad gör det om hundra år?
Den roligaste kommentaren kan ha varit den om jag jobbar på friskis & svettis.
Alla som känner mig vet att jag och träning inte går hand i hand.

Konserten var magisk, han var precis så söt som han är på bild och vi var bättre
än vad jag förväntade mig. Det var värt pengarna, ramlingen och att gå genom
ösregn.




Finaste.


Kommentarer
Postat av: smultris

blev bara så fruktansvärt avundsjuk på dig nu...

2011-01-16 @ 22:44:03
URL: http://www.smultris.se
Postat av: f

andra långgatan kan vara den bästa gatan jag vet. ölen är så fantastiskt billig och man hamnar alltid bredvid trevliga människor för att det aldrig finns nog med sittplatser.



du verkar ha det så fint i göteborg! min kära vän har precis flyttat dit och 40 mil är inte mycket men ändå flera mil bort än vad jag är van vid.



jag hoppas iallafall att du har det alldeles underbart där uppe. puss och tack för de fina orden jag fick för några veckor sen!

2011-01-17 @ 17:25:47
URL: http://leijonhjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0