Luminary ones.

Rebecca och Fiona är ju skönaste brudarna på länge. Nördat igenom alla
avsnitt av deras serie på svtplay, sjuktkul tidsfördriv. Se det om ni inte redan
gjort det.

Så, då till den musiken jag lovade att dela med mig av..



Låten är bara fantastisk på alla sätt och vis.

Min plan jag hade var att lägga ut flera musikvideos och så, men då det jag
vill dela med mig av allra mest inte finns på youtube får ni ta del av min spotifylista.
Musiken i den listan byts ut och förnyas ständigt. Det som finns i listan är den musik
som förtillfället värmer mitt hjärta mest.  Klickaklickaklicka

Kommentarer
Postat av: Maria

Fint med musik!

2010-12-20 @ 23:19:35
Postat av: Lina

älskar the cure. hatar crystel castles. så det blir förvirande det här heh.

2010-12-22 @ 17:37:51
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0