Dear Peace and love.

Peace and love slog till på stort och bestämde sig för att ta dit självaste Jay-Z.
Smartdrag från deras sida, men enligt mig kan det bli ännu bättre.
Och såhär i vårsolen får jag sommar- och festivalkänslor. Därför tänker jag nu
göra ett inlägg med de band jag saknar till peace and love.


Jay-Z borde ta med sig frugan, två flugor i en smäll. Då tror jag den konserten skulle
bli magisk. Jag har nämnligen gillat Beyoncé ända sedan hon var med i Destiny´s child.
Så, Jay-Z ta med dig frun!


Thåström - mannen, myten, legenden. Han var där så sent som förra året. Men han
är min man, och jag tycker absolut att han borde komma. För stämmningens skull,
och för att han helt enkelt är en av Sveriges bästa artister. Punkt.

Navid Modiri och hans fina gudar. Herregud, dansdansdans. Peace and love behöver
dem igen. Jag behöver dem. Behöver lite nya blåmärken på mina knän. De är söta
och väldigt bra.

The Killers. Bokningen de borde ha gjort iställer för Jay-z om ni frågar mig.
De är helt enkelt bra, därför borde de kommit.

In flames, som kommer till Arvika och metaltown, men inte Peace and love. FY!

Nu ska jag fortsätta drömma mig bort till sommar och soliga dagar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Mera såna här inlägg. :D

2010-03-20 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0