Desperat människa söker konsert!

Jag är så sjukligt pepp på någon konsert nu. Jag är mega pepp på sommar och festival.
Både Deathstars, och Thåström har turné i början på nästa år. Jag vill verkligen se båda två.
Men just nu känns det som båda enbart kommer förbli just en önskan och inget mer.

Precis nu känns det som jag skulle kunna gå på vilken konsert som helst.
Jag är verkligen i behov av en bra konsert nu, jag börjar känna mig smått desperat.
De flesta i min omgivning har tröttnat på allt mitt tjat om konserter jag vet.
Men jag är en musiknörd och ni har själva valt att umgås med mig så ni får faktiskt stå ut.

Men om det finns någon i detta avlånga land som känner samma behov som jag efter
en bra konsert så kan ni gärna få höra av er.
Erat behov får gärna vara såpass stort att ni kan tänka er att göra något åt det och faktiskt
ta tag i det och komma iväg på någon konsert.
Om ni känner den lusten kan ni slänga in en kommentar, ringa, höra av er på msn
eller på något annat sätt för jag frivllig på att följa med.

För att ni ska få veta ungefär vad jag gillar för musik kan ni ju kika in på min Last fm.
Men jag är även öppen för nya förslag när det gäller konserter.

Och ja, Jag är lika desperat som det låter.
Så kom igen nu människor,
någon måste väl vara lika desperat som jag? :*


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är desperat, men inte så mycket att jag skulle se typ Deathstars. xD

2008-12-22 @ 22:08:29
Postat av: Sandra

om du bjuder (a)

2008-12-23 @ 14:05:33
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0