Dagens klagomål till landet lagom

En dag utan klagomål i min blogg vore en konstig dag.
Så därför ska jag börja gnälla här och nu.

Jag tycker svenska folket är sämst på att kommentera bloggar.

Japp det är ett faktum.
Ärligt talat om 25 personer varit inne och kollat en blogg bör
iallafall kanske 5 personer läst något inlägg.
Resten kanske bara råkade gå vilse och hamna lite fel och tryckte
bort sidan lika fort som den dök upp.
Men om nu fem personer läst hur kan de vara noll kommentarer?

Seriöst hur svårt kan de vara att lämna en kommentar efter sig?
Något lär väl iallafall finnas att säga? Om inte annat skriv bara hej.
För kommentarer är trevligt i alla dess former. iallafall nästan.

Jag försöker öva mig på att bli bättre att kommentera bloggar.
Så från och med precis nu och fram tills söndag ska jag prova
att kommentera varenda blogg jag är inne och läser, på ett eller annat sätt.
Så länge det inte var så att jag oxå bara gick vilse och tryckte fel.
(O HJÄLP HUR SKA DETTA GÅÅ???!!!)

Så nu tycker jag faktiskt att ALLA borde börja kommentera ALLA
bloggar som man läser.

För den dagen som någon kan ge mig ett vettigt svar och argument på
varför man inte ska kommentera en blogg, så lovar jag att
det är helt okej om ni inte kommenterar. Men tills dess,
KOMMENTERA MERA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kallakallackabalabooo kammamereamememembuuuu

hello snygging ^^

2008-11-19 @ 19:12:51
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: sophie

jag ska bli bättre :D



och du.

du kan bara snygg!

2008-11-19 @ 19:34:40
URL: http://tuffsen.blogspot.com
Postat av: sophie

vara *

2008-11-19 @ 19:35:08
URL: http://tuffsen.blogspot.com
Postat av: Sandra

jag brukar kommentera rätt ofta iaf. (a)

men håller absolut med dig!

Hade 97 träffar på min blogg en dag. Och 2 kommentarer. :P

2008-11-19 @ 19:42:19
URL: http://ordentarplats.wordpress.com/
Postat av: elin

JAG KOMMENTERAR ALLTID DITT!!! powersupemegastolt

över mig själv

2008-11-19 @ 22:47:53
Postat av: simone

hehe.. tja, vad kan jag säga (som själv är en extremt dålig kommenterare).. kommentera mera ftw :D

2008-11-19 @ 23:43:36
URL: http://baraenfas.wordpress.com
Postat av: Emma

Tröck?! Det heter tryckte. ._.

2008-11-20 @ 08:55:56
Postat av: tess

jag håller med, det är ju roligt med kommentarer ;)

2008-11-20 @ 10:02:06
Postat av: Världens snyggaste marsipan. mmmh

Puss. Jag läser din blogg, och du är puss.

2008-11-20 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0