I just got lost

Min blogg går bara utför, jag blir bara allt mer tråkigt, vilket mina läsare
verkar hålla med om, för det verkar försvinna sakta men säkert.
Vad ska jag säga?
Att jag ska skärpa mig, att jag lovar att bloggen ska bli mer rolig och händelesrik?
Men vet ni vad?
Mitt liv är inte så mycket roligare än såhär. Så tyvärr kan jag inte bli så mycket roligare.
Men något som jag älskar och som gör mitt liv lite roligare är musik.
Så därför tycker jag att vi tar och lyssnar på Coldplay idag.



Åh jag bara älskar det.
Jag vet att jag är lite efter med att upptäcka den här låten.
Men jag har aldrig riktigt förstått mig på deras senaste album.
Kanske har jag börjat göra det nu?

Kommentarer
Postat av: eviz

jag sviker dig inte! lovar

2008-11-30 @ 21:55:51
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: Emma

Jag försvinner aldrig!



Jag är nog segast i världen med att upptäcka den där låten.. Fast den är bättre nu än förut.

2008-12-01 @ 11:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0