Hjärtat slår, det slår skiten ur mig!

Parken spelas förfullt här och på högvolym.
Jag tror att parken har blivit till ett litet beroende just nu, ett trevligt sådant.
Jag skulle vilja fylla ett helt inlägg med fina citat från honom, men antar att
det inte skulle vara särskilt intressant för er.

Jag älskar att citera låtar och fina textrader. Det är något som kan göra
mig löjligt glad. Att bara få sitta och citera låtar med en annan människa.
Kanske är det ett gott tecken på att man är musikberoende när man kan
sitta och citera rad efter rad. Allra helst ska man citera en hel låt samtidigt
som man lyssnar på den. Det är underbart och det kan pirra i hela magen ibland.

Jag har inte påstått att jag är normal, men småsaker kan ibland lysa upp hela vardagen.
Förresten så trivs jag väldigt bra med att vara en musiktönt.
Så spelar ingen roll vad ni tycker eller tänker om just den biten.


Hjärtat slår, det slår skiten ur mig.
Jag vill att du ska se, för jag vill inte förlora dig.
Du vet att du fått nog när du vill ha mer
Låt mig få följa dig ner


Det är ungefär jättefint. Så fint att man inte kan göra något annat än att bara le.

Kommentarer
Postat av: Emma

Älska Parken och älska att citera! ^^

2009-02-26 @ 18:31:03
Postat av: Emma

OCH JAG VAR BARA NITTON OCH JAG TÄNKTE ATT DET HÄR ÄR BRA, HÄR KANSKE JAG STANNAR KVAR.

2009-02-26 @ 18:36:19
Postat av: elin

det har vi ju inte märkt du ^^



<3

2009-02-26 @ 19:04:32
Postat av: Sandra

jag har sett solen gå upp

jag går och lägger mig

jag var uppe på taket och såg ner på alla människor

som dansa och rulla runt

komma hit, som att gå igenom en spegel!!!

2009-02-26 @ 19:25:03
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Sandra

att komma hit var som att gå genom en spegel*

2009-02-26 @ 19:25:47
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Jossa

Musik och låttexter är kärlek :)

2009-02-26 @ 21:02:19
URL: http://iamtheunkownsoldier.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0